78194

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


vhájek (81.19.46.66) --- 30. 6. 2005
Re: Cena medu ze dvora

G.Pazderka.
V tom je právě ten problém, o kterém od samého počátku polemizuji. Pro rodej své produkce musí včelař vždy vycházet z reálné tržní ceny, tj. za kolik ve vaší lokalitě prodává největší konkurent a to je market. Když market prodává za 120,- a váš včelařík za 60,- tak je 60,- Kč (100%) pod tržní cenou. Proti výkupní ceně za 30,- je na tom sice o 30,-kč (100%), ale normálně uvažující člověk si o tom musí myslet svoje. Svého kamaráda, který by takovýto obchod udělal, bych se asi zeptal jestli není úplně blbej. Základní pravidlo marketingu přeci je mít správně zmapovanou svoji pozici na trhu, t.j. v prvé řadě znalost toho za kolik prodává stejný produkt má nějvětší konkurence a to zcela určitě není výkupní cena ve výkupu.

S pozdravem

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11164


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu